Київ, п-т С. Бандери 23Б (На мапі), оф. 114
Пон-П'ят. з 9 до 18 (без перерви),  Сб-Нд - вих.

Гарантії та умови покупки запчастин

Гарантії та умови покупки запчастин

Повернення та обмін запчастин

Здійснюючи покупку, або замовлення в нашому інтернет магазині spparts.com.ua, Ви приймаєте наші умови продажу і гарантійні умови, викладені нижче.

Ми приймаємо заявки на повернення як дефектної запчастини, так і запчастини належної якості протягом встановленого законодавством терміну в 14 днів, з наступного дня, після покупки. Якщо Вас не влаштовує Ваша покупка, то у Вас є можливість протягом цього терміну повернути нам придбану Вами у нас запчастину, а ми, або замінимо запчастину на ту, яка Вас влаштує, або повернемо вам кошти.

Відразу хочемо відзначити, що кожну заявку ми розглядаємо індивідуально і завжди прагнемо допомогти нашим покупцям.

Згідно норм законодавства, запасні частини не мають гарантійного терміну експлуатації, тому що самі по собі самостійними готовими виробами не є і гарантійними талонами не комплектується.

Процедура повернення та обміну:

  • Повідомте нам про причину повернення, на spp@spparts.com.ua, або будь-яким способом зі сторінки контактів.
  • По приходу повернення ми перевіримо запчастину на відповідність гарантійним умовам, а також даним з Вашого замовлення.
  • При дотриманні всіх умов повернення та обміну, ми за Вашим бажанням, або обміняємо запчастину на потрібну, або повернемо Вам кошти.

Повернути або обміняти запчастина на аналогічну можливо за умови:

  • Запчастина має виробничий дефект - обмін або повне повернення коштів.
  • Невірний підбір запчастини нами за Вашою заявкою - обмін або повне повернення коштів.
  • Запчастина - належної якості, але Ви відмовляєтеся від неї зі своїх причин, або Ви невірно вибрали запчастину - часткова компенсація - за вирахуванням вартості пересилання в обидві сторони.

Запчастина обміну та поверненню не підлягає у разі:

  • Якщо запчастина має явні сліди експлуатації, порушення товарного виду (подряпини, відколи й інші механічні пошкодження, порушена цілісність упаковки, відсутні захисні плівки, присутній видимий знос робочих поверхонь і т.і.).
  • Якщо запчастина має сліди самостійного несертифікованого ремонту (запчастина виведена з ладу некваліфікованої установкою. Ремонт виробу повинен виконуватися сертифікованим працівником сервісного центру, який має дозвіл на заміну даної запасної частини від виробника техніки.)
  • Якщо запчастина пошкоджена впливом навколишнього середовища (перепад напруги, рідина, комахи).
  • Якщо запчастина належної якості була привезена під індивідуальне замовлення покупця і відповідає його замовлення і магазин не в змозі її продати без фінансових втрат. (Деталь не користується попитом в поточний період, і т.і.)

При отриманні замовлення на пошті, ДО ПРИЙНЯТТЯ посилки - перевіряйте його на комплектність, працездатність і відповідність Вашому замовленню. Обов'язково перевірте замовлення на наявність механічних пошкоджень, які могли виникнути в процесі перевезення. Після отримання замовлення в відділенні перевізника, претензії по пошкоджених механічно запчастинах і відсутності комплектації - не приймаються.

Ми Завжди йдемо назустріч нашим клієнтам і разом з ними знаходимо вихід з нестандартних ситуацій - просто зв'яжіться з нами зручним способом зі сторінки контактів!

Перейти на мобильную версию сайта
Да, перейти Остаться на основной версии